Tuesday, December 21, 2010 | By: Hisham Ace

TERKINI BERITA BAIK BAGI DISKAUN SAMAN

               
                 Tadi semasa aku pergi membayar saman,aku ingatkan saman aku mesti sudah berada pada tingkatan 30% selepas 2 minggu tempoh 50% sudah berlalu.Tapi tadi ada satu pemberitahuan yang mengatakan aku mendapat separuh harga,sebelum tu akak aku sudah menyemaknya dia MYeg dan mengatakan Bahawa saman diskaun aku berjumlah RM150.00,berbeza dengan kiraan aku iaitu RM210.00.Aku tak percaya.Dan bila aku pergi je ke kaunter saman trafik cawangan Kuantan dan mendapati,aku hanya perlu membayar pada Aweks saman yang cun tu RM150 jer..Tu la bawak laju sangat..Heheheh,Nasib baik separuh Harga.Diskaun 50% berlanjutan sehingga diberitahu kelak(UFN).
            





 
Coretan Sebab Aku tadi Gi Kuantan Hisham Ace..

3 comments:

nur adam said...

da bayar pun..ingat2..jgn bawa laju2..:P

alkbar said...

tahaniah lah hishaim ko berjya juga...

Hisham Ace said...

ko tahan,ko tahan,ko tahan...hahaha,..sama lah kou juga kuba...tanpa orang kat belakang sape lah aku..hehehe

Post a Comment