Saturday, December 18, 2010 | By: Hisham Ace

Semuanya Adalah Frekuensi

              
                                                                           photo by Googel Search

                   Selalunya banyak org yang mengetahui frekuensi tu dtgnye dari radio yang kita pasang kt keter atau dkt Radio..tapi sebenarnya seluruh alam ni termasuk hidup dan yang mati mempunyai frekuensi yg tersendiri,cahaya jugak dikategorikan sebagai frekuensi yang nampak,so kalau astro tu x dapat masa hujan,jangan marah kt astro sebab titisan molekul hujan tu dah menghalang cahaya daripada satelit ke piring astro,bila dah jadi macam tu dia tak dapatlah cahaya sampai,cuba try pakai laser yg jual kt kedai pastu tembak ke arah dinding,pastu kita lalukan jari kita depan mata laser,hah kan berkelip2 jadinya..cuba kalau stay kan jari tu..hurmm
                                                                         photo by Google Search
                        Dan yang paling menakjubkan bagi Agama Islam kita,bentuk frekuensi ni sama dengan nama Allah s.w.t dalam bahasa jawi..Dan ada fakta yang menyatakan didalam Youtube :mengatakan bahawa terdapat satu frekuensi yg dikaji mempunyai pertalian antara Kota Mekah dan terus ke Luar Angkasa.

Muslim Scientist: Neil Armstrong Proved Mecca - World Center

                    Juga mcm itu lah kita didalam hidup seharian,terdapat banyak frekuensi ni dimana2 termasuk dlm badan kita,Tau tak Apakah cara yang terbaik mengubah sesuatu keadaan daripada buruk ke baik adalah dari Pancaran Badan kita sendiri.Kita bertindak sebagai menara yang mengawal apa yang kita hendak melalui kotak pemikiran kita.Kita memancarkan frekuensi yg kita sendiri tidak nampak tapi terkesan pada org yg menerima...

 

                                                      photo by Google Search

                  Hantu juga tergolong dalam golongan Frequensi rendah..tu yg senja2 masuk umah,jangan keluar..sebab cahaya petang mmg berfrekuensi rendah..uishh sewrammmm..


                    




 
Coretan Kajian Hisham Ace.

0 comments:

Post a Comment