Saturday, December 18, 2010 | By: Hisham Ace

Nakalnya Aku Membunyikan Horn Kereta Pada Kaum Hawa

                

                 AKu suka jalan,x kira lah jalan masa mak suh aku beli ridsect atau gi beli makanan kt pasar malam,nak dijadikan citer ni aku ni mmg tak kawin lagi jadi aku,tebiat aku ni suka sgt tengok awek student kolej atau budak U..rasa nak menyakat jer kerja,hehehe,kena plak kampung aku ni dekat ngan Kolej Islam Melaka Cawangan Kuala Sg. Baru Melaka,Lagi aku suka..hehehe jangan marah nanti kena jual...

                    Aku ni sebenarnya ngusik sebab nk dieorg tengok aku pastu aku wat x geti dan gelak sorang2..hahahahahahahahahahahahahahah..kena plak dapat kacau yang cun2..gelak salih kamil dlm isi neraca aku kat situ jugak..klu kt atas motor wat keras2 jer,silap nanti dia cam muka aku,dia baling ngan selipar kolej dieorg..hahahahaha,,kalau dalam keter wat muka serius pastu bila dah jauh sikit gelak x mau2..bagi sape yg pernah kena mcam tu aku minta maaflah...Aku jeles sebab korang cun,aku x ada aweks lagi..





 
           Coretan Mengusik Hisham Ace...

3 comments:

Magrib said...

nak kacau yg cun ja.. yg x cun sapa nk kacau.. hahaha... nice la.. terbaek beb.

nur adam said...

gatal hang no...heheh

Norhisham Adam said...

magrib hahaha..tau x pe..

Post a Comment