Friday, December 31, 2010 | By: Hisham Ace

Kesian melihat gambar budak ni.

                                                                                          photo by google search
                     Salam,sedih tak melihat pic ni,sedihkan...mesti sayu je rasa tengok abg dan adik tidur bersama di tangga..mana mak ayah dieorg ek..dah makan ke belum?tgk air botol susu dengan cawan mee segera tu,yang comelnya ada kasut warna hijau disangkut oleh cangkuk batang payung..Rasa bersyukur sangat bila Allah melimpahkan rezeki pada hamba2Nya,masih ada lagi yang teruk daripada kita.Itu kalau kita nak membezakan2 kan rezeki,bezakanlh dengan org yang lebih mengkehendaki.Terasa bersyukur dengan nikmat Nya yang ada...Disaat mereka menangis kelaparan,kita mana tahu.Kalaulah aku seorang jutawan,bagi 8 juta kt dieorg,pandai2 hidup..TQ





                                 Hisham Ace

1 comments:

Post a Comment