Tuesday, December 21, 2010 | By: Hisham Ace

candid itu cun laa..!


               Terima Kaseh pada Nur Adam sebab introducekan segmen ni kat aku,akak aku kata yang aku ni banyak gambar candid,sebenarnya tak banyak sangat,ada lah sikit,tak banyak.Tapi sebab candid ni aku kena berterima kaseh pada kawan2 aku lah sebenarnya dieorg yang "pandai tengok".Tapi sungguh aku tersekima tengok pic2 candid ni,sengal pun ada..hahahaha.nak tengok x?>>>> Tengoklah
                                      Masa ni aku ngah belajar kat kedah,Hampeh betul,Orang tengah bercakap dia ambik..hahahah
                                                Masa ni ngah cuba pakai Flying Suit......Sorry Pic ni terpaksa Re-edit..
                      Masa ni aku ngah "Saple",Menunaikan Hasrat kawan aku yang degil nak tengok aku saple tepi dinding.Aku dah geram sangat terus aku Buat.Alih2 dia tangkap gambar terus..Demn..hahahaha
                       Ayah aku ngah wat "Check This OUt,Wazzap Bro!!!"...nampak tangan dia tu,stylo pe gi tangkap ikan dengan Otai Rapper..HAhahahahaha..

                     Tu je..Ni takde gambo buek2 tau..Para Penilai sila nilai...hehehe
                                                   
                                                             Al-faizal
                                                                 w4x
                                                                 mais







 
                     Coretan Candid Hisham Ace

2 comments:

dilla adilla said...

hahaha... tq sudi joinn :)

nur adam said...

ha3..ko pandai buat lawak..

Post a Comment