Tuesday, December 7, 2010 | By: Hisham Ace

Begin to make a lot of change

          Assalamualaikum,kepada bloggers2 ,saya bermula dengan video yang bertajuk The Secret,kalau sesiapa yg pernah mendengar atau melihat dokumentari ini,ianya pasti akan mengubah hidup anda 360 darjah..dari situlah saya mengenali sape diri  saya yang sebenar wlupun terdapat kenyataan yang agak mengelirukan kepada sesiapa yang tidak berapa memahami dan membuat kesimpulan mengenai dokumentari ni,dokumentari ni adalah yang paling berpengaruh,berkesan dan laris di pasaran dunia..ia mengenai The Law Of Attraction yang membuka minda kita untuk menjadi apa yang kita nak dengan cara Halus...Seolah-olah seperti Hukum Graviti,tidak kira apa yang anda fikirkan,anda akan dapat sekurang2 nya kita memegang didalam minda kita,berazam dan tidak lari,

            Saya mendapat tahu kisah The Secret ini apabila asyik menonton sebuah lagi Dokumentari yang bertajuk The Arrival,mungkin kebanyakkan bloggers sudah terdedah dan mengakui penipuan dunia sekarang setelah melihat video tersebut.Video ni jugak menyelitkan salah satu scene dari The Secret,menunjukkan bahawasanya Jin itu boleh memenuhi setiap apa yang kita nak,ceritanya agak complicated saya rasa klu nk diterangkan disini,tetapi saya mengambil dari facet yang agak lain,

                                                 The Arrivals(mesti tengok)

             Kemudiannya saya mengamati setiap bait yg disampaikan Oleh setiap manusia yang pernah mengetahui ilmu ni semuanya berjaya,,,dan bila saya fahami dan renung2kan ternyata semuanya agak benar jika saya memandingkan kehidupan saya..kebanyakkannya tercetus dengan tidak sengaja dengan apa yang saya nak dahulu..contohnya ketika saya berada dia asrama,saya melekatkan keratan akhbar mengenai kemasukkan Tentera Udara Diraja Malaysia di tepi almari dengan harapan kawan roomate saya boleh melihatnya dan tertarik...dan resultnya 2 tahun berlalu,saya sendiri memasuki TUDM tanpa tidak perasan bahawa apa yg saya cetuskan dahulu menjadi kenyataan....selepas saya tersedar saya kemudiannya terus melekatkan gambar kereta impian saya Honda Accord di tepi laptop dengan Harapan InsyaAllah..Allah mendengar dan memakbulkan permintaan Hambanya..








Coretan Hisham Ace..

0 comments:

Post a Comment