Friday, December 17, 2010 | By: Hisham Ace

AKU BUDAK BARU LAA

                     Header  << BEN ASHAARI BLOG >>



                Salam,banyaknya yang aku sedar selepas akakku iaitu Nur Kasih menanyakan soalan cepu emas kepada anak saudaraku ketika berada di pantai Port Dickson.Dia mengajukan soalan "dimanakah tempat paling aman dan selesa untuk berkelah?"selepas dia melihat betapa ramainya dan Crowdednya orang di pantai tu,anak saudara ku lantas menjawab 'Apa lagi Umah Nenek lah!!!..Kesemua ahli keluargaku yang mendengar semuanya senyum tanda mengiyakan jawapan tu...Nak tau tak,inilah kali pertama aku mandi dan berkelah di pantai Port Dickson tu...Owwwwhhh camni rupanya..Pantainya bersih,boleh main pasir,air laut agak berwarna sikit,mata yang agak kabur boleh jadi bersih(phm2 suda),dan there's alot of activities out there...

               Tapi masa aku first mandi kt sini,ku terasa macam terpijak sesuatu,aku ingatkan taik tapi rupa2 nya lumpur yg digolek2 oleh ombak bersama pasir,Fuhhhh!!!! nasib baik lah kepal lumpur,kalau taik..Iyeakkkkkkkkkkk!!!!!!hahahahahaha...pastu main baling2 taik...hahahah,sape kena siaplah..Kalau sesiapa yang biasa dtg ke Pantai P.D mesti  tak heran benda2 tu suma.Tapi aku heran sebab bila dah terpijak sedapppp jerrr licin.Kita mana tahu benda alah tu kt bawah kalau tengah seronok dilambung ombak..

            Hisham Ace



10 comments:

Rozuan Ismail said...

salam perkenalan..saya rozuan..jom singgah blog saya..

Sepatu Hijau said...

salam dari blog abg ben


singgah dan follow ur blog :)

Nur Azila Ismail said...

salam perkenalan drpd blog Ben Ashaari :)
Happy Blogging :D

Norhisham Adam said...

sama,sama,sila tunjuk ajar..saya newest kt sini..terima kaseh sgt2 follow saya,yahoooo...hahaha

Magrib said...

wah!! menarik... blog anda cool gila.. saya minat..

anyway... follow anda..

Mari Baca Entry Terbaru!

Norhisham Adam said...

terima kaseh magrib,murah rezeki magrib..

akubersamaCahya said...

^^ salam kenal, singgah lewat malam dr blog BA.

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben...

datang guling2 tengok entri jap (^__^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Nur Mudrikah said...

tak pernah lagi pergi pd..huhu

dtg ziarah dari blog encik ben ashaari.. jemput dtg umah.. salam ziarah=)

Hisham Ace said...

ada kuih2 x?hahaha

Post a Comment